Hoe u een goede klant aantrekt

marketing book

Het opbouwen van een succesvol bedrijf is als het kweken van een gigantische pompoen. Om een ​​gigantische pompoen te laten groeien, planten boeren de beste zaden, verzorgen ze, verwijderen ze pompoenen die slecht groeien en concentreren ze zich op de meest veelbelovende pompoen. Deze aanpak werkt ook in het bedrijfsleven. Het is noodzakelijk om de race voor elke klant en onnodige bedrijfstakken te verlaten, de beste klanten en de meest veelbelovende branche te kiezen en de beste te worden voor de beste klanten in de meest veelbelovende branche.

De pompoenmethode begint met het vinden van het meest veelbelovende zaad. Het is aan hem dat het de moeite waard is om tijd, moeite en energie te besteden.

Voor een ondernemer is het meest veelbelovende zaad het gebied waar de belangen van de beste klanten en het beste deel van het bedrijf elkaar kruisen. “Hier kunnen uw favoriete klanten het meeste halen uit het gestructureerde kernproces waarop uw bedrijf is gebaseerd.”

Als u net een bedrijf begint en nog geen klanten heeft, hoeft u zich alleen maar voor te stellen wie de beste klanten zullen zijn. Zoals Mike Mikalowitz opmerkt, zijn uw beste klanten zoals u. Ze delen uw interesses, principes en waarden.

“Groter is niet beter. Beter is beter. “

Slechte klanten staan ​​uw beste klanten in de weg. En uw beste klanten moeten zich VIP voelen. Zoals Mike Mikalowitz opmerkt, zijn helemaal geen klanten beter dan slechte. Op die manier heb je in ieder geval tijd om naar goede klanten te zoeken en je niet aan te passen aan slechte.

Definieer uw onveranderlijke regels – de principes waarmee u leeft en werkt. Het is belangrijk om samen te werken met die klanten die zich aan dezelfde onveranderlijke regels houden en degenen te verwijderen die ze niet delen. Onveranderlijke regels zijn een richtlijn.

Als je je onveranderlijke regels overtreedt om iemand een plezier te doen, verlies je je positie, ga je tegen jezelf in en dit leidt altijd tot mislukking.

Wees niet bang om uw geheimen te delen (natuurlijk niet diegene die concurrenten in de kaart spelen). Wat heeft het voor zin geheimen te bewaren in een tijd waarin iemand op internet voor hem interessante informatie kan vinden? Het grootste probleem is nu niet het gebrek aan de nodige informatie, maar het gebrek aan tijd om er zelfs maar naar te zoeken. Wanneer u uw ervaring deelt, wordt u herkend en creëert en versterkt u het imago van een professional.

Om de klant een nog hoger serviceniveau te bieden, adviseert Mike Mikalowitz de volgende tactiek te gebruiken. Bel een paar van de beste klanten en vraag hen welke verkoper ze vertrouwen. Ontmoet dan minstens één van deze verkopers en nodig hen uit om een ​​team te vormen om een ​​gemeenschappelijke klant beter van dienst te zijn.

Laat de beste klanten groeien. Bouw een geweldig product met superieure service en ondersteuning. Lees sprints en laat u leiden door vooruitstrevende zakelijke ideeën.

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

instagram marketing

https://marketingbook.shop/