Waarom een telefoonservice?

Veel bedrijven krijgen tientallen telefoontjes op een dag binnen die erg belangrijk zijn.  Ondernemers hebben het vaak te druk om zelf de telefoon op te nemenomdat er net een belangrijke vergadering plaatsvind bijvoorbeeldVaak hebben bedrijven een telefoniste die alle telefoontjes kunnen opnemen, maar die zijn duurAls er niemand is om de telefoon op te nemen worden belangrijke telefoontjes gemist en u weet niet wie er gebeld heeftDit is natuurlijk niet handig. Om te zorgen dat er nooit meer een telefoontje wordt gemist of dat u het te druk heeft om het op te nemen, is er telefoonservice voor u.  

De antwoordservice is een persoonlijke telefoniste die voor u klaar staat tussen 08:00 tot 18:00. U krijgt geen willekeurige medewerker elke keer wanneer de telefoon gaat, maar het is een eigen telefoniste die op de hoogte is van uw bedrijf. Zo zijn ze goed op de hoogte van de producten en diensten van het bedrijfDit is erg belangrijk voor het bedrijf want zo kunnen ze de klanten goed te woord staanOok als er ontwikkelingen zijn waar de telefoniste van op de hoogte moet zijn kunt u gewoon met ons contact opnemenzodat de informatie goed bij ons overomt en de telefoniste hiervan op de hoogte is.  

Om goed op de hoogte te blijven van wat er wordt besproken tussen de klant en de telefonistewordt er na elk gesprek een verslag gemaakt door de telefoniste en vervolgens opgestuurd naar uw e-mail. Hierin staan alle gegevens die besproken zijn en voor u belangrijk zijn. Met deze gegevens kunt u uw klant gemakkelijk terugbellen wanneer het uitkomtEn als u zelf een heel ander beeld heeft over hoe de telefoonopname moet worden dan is dat altijd mogelijk. Met een gesprek kunnen wij de veranderingen doorgeven aan uw persoonlijke telefoniste 

Voor meer info : http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/