Uw vraag stellen aan de ING contact klantenserviceU heeft een dringende vraag en wilt hier snel een antwoord op. U vraagt zich bijvoorbeeld af of uw verzoek correct is binnen gekomen. Of u vraagt zich af welk rentepercentage op dit moment van toepassing is op uw rekening bij het bedrijf. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat u zich afvraagt waar het dichtstbijzijnde regiokantoor is. Voor al deze vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice die hier besproken wordt. De ING contact klantenservice is bereikbaar op het nummer en tijdens de openingstijden die op de website staan. Een antwoord ontvangen van de ING contact klantenserviceDe klantenservice, die te bereiken is via het nummer van de ING contact klantenservice, heeft een aantal richtlijnen bij het beantwoorden van uw vragen. Hieronder ziet u ze op een rijtje staan: – De klant staat centraal. Dit houdt in dat de klantenservice er alles aan doet om u te helpen. – Snelheid is een vereiste bij de help desk. De ING contact klantenservice beantwoordt al uw vragen spoedig. Kan men u niet gelijk helpen, dan wordt u terug gebeld wanneer het u uitkomt. – Kwaliteit boven alles. De klantenservice luistert gesprekken mee zodat de kwaliteit consistent hoog is. Ook worden er trainingen gegeven. Zo kunt u zonder twijfel bellen naar de ING contact klantenservice. Uw vraag is belangrijkU bent dus welkom bij de klantenservice met al uw vragen. Zodoende kunt u altijd contact opnemen via de ING contact klantenservice. Bent u niet tevreden met de kwaliteit van de klantenservice? Dan kunt u dat laten weten. U kunt hiervoor bellen met de ING contact klantenservice, maar u kunt ook het formulier op de website invullen. Uw feedback wordt op prijs gesteld, omdat het bedrijf zo haar kwaliteit op hoog niveau kan houden. |
Voor meer info : http://deklantenservice.nl/bedrijven/ing-contact/ |